Je kunt ons gewoon bellen, we staan je persoonlijk te woord.
Heb je behoefte aan ondersteuning en service? Dan wil je snel geholpen worden. Dit maken we waar:
Zo neem je eenvoudig contact met ons op:
Bellen
Maandag tot en met vrijdag zijn we altijd van 9-17 telefonisch bereikbaar zónder tussenkomst van keuzemenu of wachtlijn. Telefoonnummer: +31 320 337 381
E-mailen
Op werkdagen beantwoorden we zo snel mogelijk jouw e-mail, uiterlijk binnen 24 uur. Het support team heeft een eigen e-mailadres: service@secumailer.com
Self-service portaal
Als klant maak je eenvoudig een ticket aan en volg je de status hiervan in het selfservice portaal. Daarnaast vind je hier een FAQ, handleidingen en mededelingen.
Service
Persoonlijke ondersteuning en service maakt ons niet uniek, maar is wel waar wij voor staan. Dat jouw organisatie een unieke aanpak vraagt begrijpen we. Daarom kun je van ons verwachten dat we meedenken aan het bedenken en uitvoeren van specifieke oplossingen voor jouw organisatie.
Tijdens werkdagen zijn we tussen 9 uur en 17 uur bereikbaar. Je krijgt altijd telefonisch contact met een privacy -of productspecialist zonder tussenkomst van een bandje, keuzemenu, of eindeloos in de wacht staan. Want, daar houden wij zelf ook niet van.
Ondersteuning
Bij vragen wil je direct geholpen worden. In onze Service Level Agreement (SLA) hebben we hier richtlijnen voor vastgelegd. In de praktijk geldt dat we iedere vraag, groot of klein, zo snel mogelijk beantwoorden.
Onze interne aanpak met korte communicatielijnen zorgt ervoor dat jouw probleem snel bij de juiste persoon terechtkomt. Hierdoor bieden we, waar mogelijk, dezelfde dag nog een oplossing.
Barry Jansen, Directeur bij Duisenburgh Vermogensregie
Goed begeleid
“SecuMailer blijft betrokken tot alle problemen zijn opgelost en er geen vragen meer zijn. Full service.”
Met het grootste gemak verzenden én ontvangen
Neem contact met ons op en ervaar het verschil dat SecuMailer kan maken voor jou én je ontvangers.