Duisenburgh Vermogensregie

Veilig e-mailen, een must voor Duisenburgh Vermogensregie

“Vergeleken met de andere oplossingen, is SecuMailer erg gebruiksvriendelijk.”

Barry Jansen, Directeur Duisenburgh Vermogensregie

Barry Jansen

Duisenburgh Vermogensregie is een financieel dienstverlener, actief op het gebied van vermogensbeheer, financieel en fiscaal advies. De doelgroep is voornamelijk vermogende ondernemers en particulieren.

Bij financiële dienstverleners bestaat een sterke behoefte om persoonlijk en relevant te communiceren met klanten. Bijvoorbeeld voor het versturen van beleggingsafschriften, hypotheekvoorstellen, zorgplicht triggers (“uw rentevastperiode loopt binnenkort af”) of overzichten en adviezen voor financiële planning en vermogensbeheer.

Sinds de invoering van de nieuwe privacywet is het niet langer toegestaan om persoonsgegevens te versturen per e-mail zolang er geen passende maatregelen zijn getroffen om die e-mail te beveiligen. In een vraaggesprek met Barry Jansen van Duisenburgh Vermogensregie licht hij toe hoe zij SecuMailer gebruiken om met klanten op een veilige en prettige manier te kunnen e-mailen.

Waarom is veilige e-mail belangrijk voor Duisenburgh?

De informatie die verstuurd wordt naar relaties, banken, verzekeringsmaatschappijen en accountants bevat bijna altijd vertrouwelijke financiële informatie. Het is van groot belang dat deze versleuteld verstuurd wordt

Heb je andere oplossingen onderzocht?

We hebben ook gekeken naar klantportals en andere systemen van beveiligd mailen.

Waarom hebben jullie gekozen voor SecuMailer?

Vergeleken met de andere oplossingen is SecuMailer erg gebruikersvriendelijk. Eén keer goed instellen en geen problemen voor relaties met het onthouden van wachtwoorden, verificatiecodes en dergelijke.

“Vergeleken met de andere oplossingen, is SecuMailer erg gebruikersvriendelijk.”

Barry Jansen, Directeur Duisenburgh Vermogensregie

Hoe ging de installatie en de PoC (Proof of Concept)?

Binnen 2 dagen was alles helemaal operationeel.

Hoeveel medewerkers gebruiken SecuMailer?

Op dit moment werken de 30 medewerkers van ons hoofdkantoor en ook de 7 franchise vestigingen met SecuMailer.

Hoe bevalt SecuMailer tot nu toe?

Het werkt zowel voor de medewerkers als de ontvangers zeer prettig. In de praktijk blijkt 99,5% van de ontvangers veilig te zijn en hoeven met maar sporadische extra actie te ondernemen.

Zou je SecuMailer aanbevelen aan andere bedrijven?

Ja.

Wat vind je van het service niveau van SecuMailer?

Vanaf de opstart werd goede ondersteuning gegeven, inclusief een heldere handleiding voor het personeel. Er wordt ook meegedacht over maatwerk.

Wat is de belangrijkste functie voor jullie?

Uiteraard het versleuteld mailen zelf, maar ook de rapportage. Je hebt altijd het bewijs dat een mail versleuteld verstuurd en ontvangen is.

Iets anders dat je zou willen delen?

Rapportage mag minder frequent, maar daar wordt aan gewerkt. (Red: inmiddels is de rapportagefrequentie volledig naar wens in te stellen per klant).

Nancy Hennekens, hoofd secretariaat
troubleshooter automatisering
BPV Accountants en Belastingadviseurs

Grote bestanden veilig delen

“Tot nog toe moesten medewerkers de documenten vaak comprimeren en als ZIP bestand versturen. Om het hen makkelijker te maken, zijn we op zoek gegaan naar een andere oplossing en kwamen we uit op SecuMailer.”

Bekijk de case

Joost Weijs, Coördinator Automatisering, Gemeente Deurne

Voldoen aan wet- en regelgeving

“De meeste producten doen wat ze moeten doen maar kunnen niet voorkomen dat er toch nog een mailtje de deur uitgaat dat per ongeluk onveilig wordt verstuurd. Bij SecuMailer heb je die garantie wel.”

Bekijk de case ›

Logo GGD GHOR
Logo ANWB

Met het grootste gemak verzenden én ontvangen

Neem contact met ons op en ervaar het verschil dat SecuMailer kan maken voor jou én je ontvangers.